فراخوان جشنواره عکس "سبک زندگی قرآنی" با موضوع ویژه شب های قدر منتشر شد

سازمان زیباسازی شهر تهران، فراخوان جشنواره عکس "سبک زندگی قرآنی" با موضوع ویژه شب های قدر ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، عکاسان و علاقمندان برای شرکت در این فراخوان می توانند عکسهای ثبت شده خود را طبق 81 موضوع فراخوان بصورت یک لوح فشرده تا تاریخ پنج شنبه 11 خرداد ماه 96 به دبیرخانه جشنواره عکس "سبک زندگی قرآنی"ارسال کنند.
این جشنواره را با هدف ترویج، بسط و گسترش فرهنگ و هنر قرآنی در کلانشهر تهران برگزار می شود و عکسها باید ثبت شده با دوربین عکاسی باشد و قبلا درهیچ جشنواره ای شرکت داده نشده باشد. در عین حال هر شرکت کننده می تواند برای هر موضوع از 82 موضوع یاد شده، 3 قطعه تک عکس از سراسر ایران در ژانرهای مختلف عکاسی، روی لوح فشرده ارسال نماید و حداقل سایز ارسالی عکسها بایستی 3000x4500 پیکسل و با فرمت Jpg باشد.
گفتنی است تمام عکسها برای ارسال باید به نام و نام خانوادگی صاحب اثر و شماره عکس به ترتیب نامگذاری شود و شرکت کنندگان محترم لطفا و الزاما یک فایل متنی ورد یا تکست، با محتوای نام و نام خانوادگی صاحب اثر، شماره تلفن همراه، محل سکونت، کد ملی و موضوع عکسها بر اساس شماره در لوح فشرده ارسال نمایند.
همچنین ارسال کننده آثار از طرف دبیرخانه بعنوان صاحب اثر شناخته شده و چنانچه خلاف آن در حین یا بعد از بررسی آثار اثبات شود از فراخوان حذف شده و طبق قوانین جشنواره برخورد خواهد شد. عکس های ارسالی نباید دارای امضاء عکاس، واترمارک، لوگو، قاب و یا پاسپارتو باشند.
ویرایش نرام افزاری و ادیت عکس های ارسالی در حد کادره کردن، تغییر نور و رنگ و کنتراست بلامانع بوده ولی چنانچه موجب دستکاری و خدشه در سندیت محسوب شود از فراخوان حذف خواهد شد.
دبیرخانه فراخوان ضمن حفظ حقوق مادی و معنوی آثار ارسالی برای صاحبان آثار، مجاز است آثار منتخب را در امور نمایشگاهی، انتشاراتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود با ذکر نام عکاس استفاده نماید.
قابل ذکر است دبیرخانه فراخوان به هر عکس پذیرفته شده در قالب حق التألیف، مبلغ یک میلیون ریال معادل 100.000 تومان پرداخت مینماید و عکس های راه یافته و خریداری شده، در قالب نمایشگاه مصور در سطح شهر تهران، متروها و پایانه ها و سایر اماکن عمومی شهری با ذکر نام عکاس به نمایش در می آید و به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره گواهی شرکت اعطا خواهد شد.
گفتنی است نتیجه آثار رسیده دوشنبه 15 خرداد 96 اعلام و به نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب سه نیم سکه بهار آزادی و دو نیم سکه بهار آزادی یک نیم سکه بهار آزادی و دیپلم افتخار اهدا می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار از ساعت 8 صبح تا 18 عصر با شماره تلفن 89357000 داخلی 557 یا 09106688113 تماس حاصل نمایید.

logo-samandehi